احادیث

خرید بک لینک
بـه نام خداوند جان و خـردكزين برتر انديشه بـر نگذردخداوند نام و خـداوند جايخداوند روزي ده رهنـــماي-------------------------------/*ارزنـده تـرین گـوهـر مصــود نـمازستزیبنـده تـرین هـدیـه معبـود نـمازستای دوست بگو تا همه ی خـلق بـدانـنـــدمقصود حق از خلقت مـوجــــود نـمازست-------------------------------/*اولیـن چیزی که در قیامت مورد بررسی قرار می گیره "نـماز" وبهترین چیزی که در قـیــــامـت میتونی ببری "اخلاق نیکوست".این وب صرفاً جهت آگاهی و درک بهتر نـماز می باشد؛ ما شنـونده ی پیـشنــــهادات و انتقادات بازدیدکنندگان گرامی هستیم، انشالله که این وب اول مورد رضایت خـداوند و سپس شما عزیـزان قـرار گیــرد.سجده بر سجّـاده عشاق چون كردي سحرجـان مولا زيــر لب آهسته نـامم را بـبـــــــــر(*".التـماس دعـا."*) احادیث...ادامه مطلب

ما را در سایت احادیث دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 21:59

بـه نام خداوند جان و خـردكزين برتر انديشه بـر نگذردخداوند نام و خـداوند جايخداوند روزي ده رهنـــماي-------------------------------/*ارزنـده تـرین گـوهـر مصــود نـمازستزیبنـده تـرین هـدیـه معبـود نـمازستای دوست بگو تا همه ی خـلق بـدانـنـــدمقصود حق از خلقت مـوجــــود نـمازست-------------------------------/*اولیـن چیزی که در قیامت مورد بررسی قرار می گیره "نـماز" وبهترین چیزی که در قـیــــامـت میتونی ببری "اخلاق نیکوست".این وب صرفاً جهت آگاهی و درک بهتر نـماز می باشد؛ ما شنـونده ی پیـشنــــهادات و انتقادات بازدیدکنندگان گرامی هستیم، انشالله که این وب اول مورد رضایت خـداوند و سپس شما عزیـزان قـرار گیــرد.سجده بر سجّـاده عشاق چون كردي سحرجـان مولا زيــر لب آهسته نـامم را بـبـــــــــر(*".التـماس دعـا."*) احادیث...ادامه مطلب

ما را در سایت احادیث دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 21:59

ﺣﺎﺝ ﺁﻗﺎ ﻗﺮﺍﺋﺘﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﻜﺮﺩ : ﺩﺭ ﺳﺘﺎﺩ ﻧﻤﺎﺯ ﮔﻔﺘﯿﻢ:ﺁﻗﺎﺯﺍﺩﻩﻫﺎ، ﺩﺧﺘﺮﺧﺎﻧﻢﻫﺎ، ﺷﯿﺮﯾﻦﺗﺮﯾﻦ ﻧﻤﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﯾﺪ، ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ . ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﯾﺎﺯﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ ﯾﮏ ﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﺷﺖ، ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺑُﻬﺘﻤﺎﻥ ﺯﺩ، ﺩﺧﺘﺮ ﯾﺎﺯﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ، ﻣﺎ رﯾﺶﺳﻔﯿﺪﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮﺍﺿﻊ ﻭ ﮐﺮﻧﺶ ﻭﺍﺩﺍﺷﺖ .ﻧﻮﺷﺖ ﮐﻪ ﺷﯿﺮﯾﻦﺗﺮﯾﻦ ﻧﻤﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻡ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ :ܓ✾ ﺩﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﯽﺭﻓﺘﻢ ﯾﮏ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﻏﺮﻭﺏ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﯾﺎﺩﻡ ﺁﻣﺪ ﻧﻤﺎﺯﻧﺨﻮﺍﻧﺪﻡ، ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﯾﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﻧﻤﺎﺯ ﻧﺨﻮﺍﻧﺪﻡ،ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﺏ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺨﻮﺍﻧﯽ، ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻻ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺗﻮﯼ ﺟﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻥ، ﮔﻔتم : ﺑﺮﻭﯾﻢ ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ ﻧﮕﻪﺩﺍﺭ. ﭘﺪﺭ ﮔﻔﺖ : ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻛﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﭽﻪ ﻧﮕﻪ ﻧﻤﯽﺩﺍﺭﺩ، ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﻟﺘﻤﺎﺳﺶ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ . ﮔﻔﺖ : ﻧﮕﻪ ﻧﻤﯽﺩﺍﺭﺩ . ﮔﻔﺘﻢ : ﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﮕﻮ. ﮔﻔﺖ : ﮔﻔﺘﻢ ﻛﻪ ﻧﮕﻪ ﻧﻤﯽﺩﺍﺭﺩ، ﺑﻨﺸﯿﻦ. ﺣﺎﻻ ﺑﻌﺪﺍً ﻗﻀﺎ ﻣﯽﮐﻨﯽ . دیدم ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﻏﺮﻭﺏ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮔﻔتم ﺑﺎﺑﺎ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯽﮐﻨﻢ، ﭘﺪﺭ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﺷﺪ، ﺍﻣﺎ ﮔﻔتم: "پدﺭ، ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﻩ ﻣﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﮕﯿﺮﻡ ."ﻣﯽﮔﻔﺖ ﺳﺎﮐﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ، ﺯﯾﭗ ﺳﺎﮎ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ، ﯾﮏ ﺷﯿﺸﻪ ﺁﺏ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ . ﺯﯾﺮِ ﺻﻨﺪﻟﯽﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﻢ ﯾﮏ ﺳﻄﻞ ﺑﻮﺩ، ﺁﻥ ﺳﻄﻞ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺁﻭﺭﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ . ﺩﺳﺖِ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ، ﺷﯿﺸﻪ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ،ﺳﻄﻞ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ . ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ ﻭﺳﻂ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻭﺿﻮ ﮔﺮﻓﺖ .ﻗﺮﺁﻥ ﯾﮏ ﺁﯾﻪ ﺩﺍﺭﺩ ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ: "ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺪﺍ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪ ﻣﻬﺮﺵ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻟﻬﺎ ﻣﯽﮔﺬﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﺷﺮﻃﯽ ﮐﻪ ﺍﺧﻼﺹ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ،" ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺧﻮﺩﻧﻤﺎﯾﯽ ﮐﻨﺪ، ﺷﯿﺮﯾﻦﮐﺎﺭﯼﮐﻨﺪ، ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﺴﻮﺯﺩ، ﭘُﺰ ﻧﻤﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺪﻫﺪ . ( ﺇِﻥَّ ﺍﻟَّﺬِﯾﻦَ ﺁﻣَﻨُﻮﺍ )ﻣﺮﯾﻢ 96/ ﯾﻌﻨﯽﮐﺴ احادیث...ادامه مطلب

ما را در سایت احادیث دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 21:59

بـه نام خداوند جان و خـردكزين برتر انديشه بـر نگذردخداوند نام و خـداوند جايخداوند روزي ده رهنـــماي-------------------------------/*ارزنـده تـرین گـوهـر مصــود نـمازستزیبنـده تـرین هـدیـه معبـود نـمازستای دوست بگو تا همه ی خـلق بـدانـنـــدمقصود حق از خلقت مـوجــــود نـمازست-------------------------------/*اولیـن چیزی که در قیامت مورد بررسی قرار می گیره "نـماز" وبهترین چیزی که در قـیــــامـت میتونی ببری "اخلاق نیکوست".این وب صرفاً جهت آگاهی و درک بهتر نـماز می باشد؛ ما شنـونده ی پیـشنــــهادات و انتقادات بازدیدکنندگان گرامی هستیم، انشالله که این وب اول مورد رضایت خـداوند و سپس شما عزیـزان قـرار گیــرد.سجده بر سجّـاده عشاق چون كردي سحرجـان مولا زيــر لب آهسته نـامم را بـبـــــــــر(*".التـماس دعـا."*) احادیث...ادامه مطلب

ما را در سایت احادیث دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 21:59

اهمیت نماز اول وقت نماز، تجلي بخش محبت وانس به خداي كريم است. نماز نفي معبودهاي غير حقيقي، تخيلي، عاطفي والحادي است. نماز رازست ونياز، نماز آرامش است و پرواز، نماز آرايش است و پيرايش.نماز آراستن به زيور خوبيها وزيبايي و پيراستن از كژيها وزشتيهاست. نماز بازدارنده از فحشاء ومنكرات و آلودگي هاست.اقامه نماز واجب است ولي ذات مقدس حق اول وقت خواندن آن را واجب نشمرده است تا بندگانش دچار عسر وحرح وسختي ومشقّت نگردند. گاهي ممكن است انسان دروقت فضيلت نماز مشغول كار مهمي باشد مثل نجات جان يك انسان و... دراين صورت نجات جان يك انسان برنماز اول وقت ترجيح دارد. يا گفته شده نماز جماعت اگر با تأخير خوانده شود برنماز فراداي اول وقت ترجيح دارد. چون وحدت اجتماعي از اهميت بسيار والايي برخورداراست. اما اگر انسان بدون عذر موجه جدي نماز را به تأخير بياندازد شايد كوتاهي و بي اعتنايي نسبت به تماز تلقي گردد ومقبوليت آنرا دچار اشكال سازدنماز اول وقت درمتون ديني، مورد تأكيد بسيار قرار گرفته وفضايل فراواني براي آن نقل شده است. ازنظر تأثيرات روحي، رواني و اجتماعي مي توان امور زير را نام برد :1- عادت دادن شخص به نظموجود نشاط وآمادگي وحضور قلب بيشتر جهت انس وارتباط با خدا وتقويت كمالات نفساني2- زمينه سازي جهت برگزاري جماعت هاي بزرگ وانس والفت واتحاد بيشتر مسلمانانتوضيح آنكه وقتي جامعه اسلامي مقيد به خواندن احادیث...ادامه مطلب

ما را در سایت احادیث دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 15:44

صفحه بندی